livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Vecka 4

Publicerad 2017-01-30 20:51:55 i 2017, Veckosammanfattningar,

Vet att det är en dag sent men blogg appen krashade på paddan igår kväll när jag precis skulle ladda upp det här inlägget. Veckan har varit full med saker att göra inför balen i lördags så har spenderat en hel del tid i slottet den här veckan. Förutom det så åkte jag på roadtrip till Birmingham.Hann ju inte se så mycket av själva Birmingham. eller snarare det ända jag såg var tunneln in och en rondell med en Pagoda i mitten haha. Vädret har varit bra, det regar väldigt sällan här tycker jag dock är det ofta dimmigt och grått. 
 
Fredagen var det födelsedags middag för Lizelke. Vi gick till en resturang men resturnagen klantade sig lite med hur de placerat borden så det blev två sällskap istället för två. Efter middagen drog vi vidare till champagne bar för drinkar. 
 
Lördag var det baldags. Kan lätt säga att den här veckan blev betydligt dyrare än normala veckor. 
 
Veckans höjdpunkt: Castle Charity Ball 2017, Stroke of Midnight. 
Gå till http://phoenixphotography.org för att titta på bilder ifrån balen. Finns visst några jag är med på hehe. 
 
Veckans oväntade: HomeFree i Birmingham
 
Veckans sämsta: att behöva jobba dagen efter balen var lite segt trots att jag tycker om mitt jobb 
 
Strawberry Martini :D
 
Förberedelser inför balen
Så avis på dem som bor i slottet
Vodka Luge. Fattade inte att man skulle schotta ifrån isskupturen
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela