livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Vecka 9

Publicerad 2017-03-05 23:12:31 i Veckosammanfattningar,

Den här veckan har som vanligt innehållit plugg men lite mindre än förra veckan. I början av veckan fick vi tillbaka en uppsats till. Gick mycket bättre än väntat. När övriga klassen fick sämre än de brukar fick jag mycket mycket bättre än vanligt. Var på St Chad's Disney Formal vilket var kul att besöka fler collage. Arbetade på katedralen som nu publicerat mitt inlägg. Fick leka fotograf och ta bilder till en ny app de utvecklar. 
 
Lördagen spenderades i York och på söndagen tillbaka till arbete och ta foton till våran arbetsbok. Har dessutom gjort självlysande Runor till samma pack. Dock behöver jag nog arbeta lite mer på mer på mina uppsatser. 
 
Veckans bästa: Mitt resultat för Artefact 1 som var mycket bättre än förväntat. Resan till York ligger också på delad första plats. 
Veckans sämsta: Att hoppa på fel tåg och tvingas betala 25£ extra som man inte räknat med. 
 
Bilder ifrån veckan: 
 
 

Kommentarer

Postat av: Linnea

Publicerad 2017-03-06 02:27:03

Grattis det fina resultatet!! :)

En märklig sak med skolan här är att de räknas veckor utifrån vilken skolvecka det är. Så veckan 12 är typ i maj. Tänkte på det när jag läste din rubrik.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela