livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Happy Birthday to Me

Publicerad 2017-10-28 00:06:51 i 2017,

Jaha så vart man visst ett kvarts sekel iallafall...Känner mig inte alls så gammal. Precis därför man går till Primark och köper en Harry Potter hoodie bara för någon dag sen. Brukade tycka man var ganska gammal när man var 25...stämmer inte på mig iallafall. 
 
Fick fina blommor av mamma och pappa iallfall, presenten hade jag ju redan fått i augusti när de var i Edinburgh, en ny vinterjacka. Än så länge inte mycket använd eftersom det ännu är klara och relativt varma höstdagar här borta. Men det kommer nog snart. Av Patrick fick jag en ny plånbok, fast vi enades om att den nog funkade bättre till klutsch väska. Men han bakade en tårta iallafall, eller försökte, den är inte riktigt färdig än eftersom han var tvungen att jobba-men är ju tanken som räknas iallafall. Men haft en allmännt chill dag helt enkelt. Jobbat och sedan inte gjort så mycket mer faktiskt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela