livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Arthurs seat i snön

Publicerad 2018-03-01 19:39:26 i Allmänt,

Hade officiellt min första snödag! Jag var ledig från jobbet på grund av snöovädret. Visst det snöade lite men på morgonen var det soligt och fint. Så bestämde oss fötr att gå upp på Arthurs seat. Gick upp bakvägen, var inte den smidigaste vägen att gå upp i snön och med alla idioter som skulle snowboarda ner. Var hur många som helst som var på väg ner bärandes på kajaker. En del som släpat upp stora maddrasser för att åka på en hur många studenter som helst som varit på mitt jobb och knyckt brickor att åka på. Andra hade stulit varningsskyltar och reklamskyltar att åka på. Det var väldigt blåsigt på toppen men annars var det ingen fara. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela