livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Vecka 2 2019

Publicerad 2019-01-13 22:22:00 i Veckosammanfattningar,

Den mesta delen av denna vecka gjorde jag väldigt lite. Hade fortfarande 5 dagar kvar i sverige så de spenderades mestadels framför tv-apparaten och NCIS då vädret var mestadels grått och regnigt. Men passade även på att hämta mitt nya pass som var delvis orsak till att jag tagit ett extra långt jullov. 
 
Hann även med en resa till IKEA med syrran. Hon skulle köpa tv-bänkar till sin nya lägenhet. Jag fick äran av att skjutsa dit henne och bära paketen för en middag som betalning. Mot slutet av vistelsen så fick vi lite snö och jag fick ett ryck och kom upp redan klockan 6 en morgon, skjutsade både mamma och pappa tills stationen och gick på en 5 km promenad innan klockan ens blivit 8. 
 
På fredagen var det dags att dra tillbaka till Edinburgh. Ryanair flyg ifrån Skavsta. Hade tur och fick lov att flytta på mig så jag kunde sitta i nödutgången. Mer benutrymme till mig. Snabbaste jag någonsin gått igenom passkontroll och fick bagaget. Från planet öppnade dörren i Edinburgh så var nog inte 10 minuter innan jag satt på bussen hemåt. 
 
Helgen spenderades med att fylla upp skafferiet och boka resor till Patricks avslutning i februari. 
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela