livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Garderobsrensning!

Publicerad 2012-08-14 20:14:50 i Flytta hemifrån,

Dagen har tillägnats garderobsrensning. Plockat fram allt och sett över vad som ska med till Skottland och vad som får bli kvar hemma i Sverige. Det blev ganska tomt på hyllorna efteråt i jämförelse. Den enda garderoben som fortfarande någorlunda fullpackad är den med de lite "finare" kläderna, sånt som jag har svårt att se att jag behöver inom den närmast framtiden. 
 
 
 
Lite av det som kan vara bra att ha till en början iallafall.
 
Efter garderobsrensningen åkte jag och mamma till Tranås. Där blev det nya gardiner till vardagrummet och lite fönstershopping.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela