livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Jobb och Skatteverket

Publicerad 2012-07-29 20:58:18 i Allmänt, Flytta hemifrån,

Är inne i en jobb period nu. Som timanställd så har jag i sommar haft perioder av ledighet mixat med perioder av arbete. Nu är jag då inne i en arbetsam period. Det skulle så klart vara trevligt med lite mer regelbundna arbetstider men de är iallafall schemalagda för det mesta, såvida man inte blir inringd med kort varsel för att ersätta någon. 
Det var ganska lite folk idag så i receptionen var det riktigt lugnt. Då passade jag på att surfa in på skatteverket för att dubbelkolla en sak som jag har liksom förträngt. Måste tydligeen anmäla flytten till Storibritannien om man planerar att vara borta i mer än ett år. Ska ju plugga i fyra år men kommer ju hem över loven, räknas det som hela år då? Måste ringa dem och fråga så jag vet vad jag ska göra. Får göra det på fredag, det är min lediga dag, som det ser ut nu iallafall. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela