livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Sista Uppsatsen

Publicerad 2012-11-19 15:10:34 i Allmänt,

Äntligen! Sista uppsatsen är inlämnad. Som vanligt upptäcker man en massa fel så fort man skrivit ut båda kopiorna enkelsididgt. 42p per uppsats, jag skrev ut 5...eftersom jag upptäckte alla fel för sent. Jäkligt irriterande. Och sista gången jag skrev utom så var det en svart line på alla sidor längs med hela mitten sida. Orkade faktiskt inte bry mig så utan lämnade in saken som den var. Två dagar innan deadline! Min uppsatser blev alla färdiga innan deadline och det känns ju skönt. En massa folk börjar med uppsatsen 14 timmar innan deadline...känns ju mindre smart, fatta va mycket som riskerar och bli fel, iallfall för mig, skulle ju inte hinna läsa igenom den och skulle missa ännu mer fel som man kan få poäng avdragna för. Nej, är man så dålig på att skriva uppsatser som jag är då är det lika bra att börja med skiten i tid, inte för att det gör uppsatsen så mycket bättre nödvändigtvis men man kan tidigare fokusera på annat. Nu är det hög tid att ta igen drygt 1,5 månads arbete och samtidigt läsa i förväg och förbereda sig för finals...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela