livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Happy B-day

Publicerad 2012-10-12 10:32:00 i Allmänt,

Så en av killarna i lägenheten fyller 18 år idag. Så igår gick vi och köpte en tårta på Morrisons åt honom. Vi skulle vara uppe klockan 8 och sjunga för honom, jag var uppe i tid men alla andra är såna sömntutor, det hjälper iochförsig inte att vara uppe och dricka annat än vatten till klovkan 3 natten till idag heller. Men de flesta lyckades iallafall pallra sig upp. 
 
Tårtan var helt ok, som jag brukar säga. Icingen var dock väldigt tjock och lite för söt, men annars var den bra. 
Tårtan vi köpte var en "madeira" kaka med hallon sylt, jag tyckte det smakade vanlig sockerkaka med sylt i och icing på toppen. Men den var söt iallafall och billig, bara £7.60 för tårtan, £0.76 per person. 
 
 

 
Ganska söt, eller hur...

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2012-10-12 15:10:58

Hej!
Fin tårta ni fick tag på o bra att du tyckte den var "helt okej" ;)

Hade du sagt att den var JÄTTE GOD!!!
Hade jag trott att jag hade börjat läsa fel blogg ;)

Hoppas du har det bra där borta :)

Postat av: linnea i usa

Publicerad 2012-10-12 19:03:52

jag hör på långt håll att tårtan i mina öron skulle varit SJUKT GOD! haha härligt Elin att du är dig lik :D

Svar: Alltså den var bra för att vara en tårta köpt på en supermarket men inget speciellt liksom
Elin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela