livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Baka baka liten kaka

Publicerad 2012-09-03 21:20:00 i


Innan jag åker så vill mamma och pappa att jag har ett litet kalas eftersom jag kommer vara i Skottland när jag fyller 20, sä därför blir det öppet hus nu på lördag. Inför detta så har jag bakat hela dagen till kakbuffén som jag tänkte ha. Idag blev det Kladdkakemuffins, Schackrutor, Choclate-Chip cookies, Vanilj rullar och kola kakor med daim.
 
Choclate chip cookies är nog bland de godaste kakorna jag vet men kola kakorna är inte dumma dom heller, funderar på vad man ska baka mer... solskensbullarna ligger i frysen, ska göra cupcakes också men det gör jag nog så sent som möjligt. Jag står för kakorna och desserten så fhoppas jag mamma fiixar maten. Älskar att baka men laga mat är också trevligt men det blir nog bättre om mamma eller pappa gör det :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela