livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Kurs-, CSN-, Nyckel-krångel

Publicerad 2012-09-18 21:39:36 i Allmänt,

Har idag valt mina kurser som jag ska plugga. hade mitt sk. advisors meeting vid klockan 9:20, det stod på pappret att man skulle vara där i tid men jag kom dit vid typ 9:00 och ingen verkade veta någonting. vi var flera stycken som skulle ha sitt samtal vid samma tid och ingen visste riktigt vart vi skulle, inte ens personalen i receptionen visste. Men till slut kom jag in iallafall. Min advisor var en äldre kvinna, tänk er gammaldagss lärarinna med hårknut med med piercing in näsan :) Hon var trevlig men hon gav mig inte direkt någr råd, hon var mer, vad har du valt för kurser, och jag hade nog förväntat mig mer "advising". Men jag valde några kurser iallafall. Det blev antropologi, biologi, historia, arkeologi och mandarin, får se hur det går.

Har samtidigt panik för att min CSN inte har kommit fast den andra Elins har kommit, så jag har nu mejlat dem och väntar på svar. Min nyckel till rummet har blivit konstigt böjd så jag kommer knappt in, ska gå till receptionen i morgon igen och se om de kan byta ut den.

har kollat på alla sport klubbar idag som var och presenterade sig, har dock inte gått med i någon, är inte så bra på sport liksom.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela