livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Varamon i Motala

Publicerad 2013-08-09 21:42:00 i Allmänt,

Blev en tripp till Motala med övernattning lite hastigt och lustigt. Varje år träffas syrrans resgäng alltså de som blev hämtade till Sverige samtidigt. Hade ifrån början inte tänkt följa med men sedan blev det visst så. Visade sig att jag kunde sova lite längre då och ta tåget in till jobbet imorgon ifrån Motala istället. Och det tackar man väl inte direkt nej till. Visserligen blir väl antagligen inte kvällen det roligaste som inträffat under året men knappast det värsta heller. Har kameran med mig så hoppas ju knäppa lite kort eller något. Visade sig att jag glömt bort att ta med mig jacka så hoppas att det inte blir kallt ikväll eller under morgondagen.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela