livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Random ramblings

Publicerad 2013-01-15 14:27:12 i Allmänt,

Vem FAN bestämmer sig för att gör toast klockan 3 på morgnen! och lyckas dessutom bränna de så att branslarmet går igång. Någon eller snarare de flestaa var mindre glada när vi blev väckta av brand larmet klockan 3 på natten. De som hade prov 6 timmar senare var definitvt ännu  mindre glada. Brandlarmet har nu gått två gånger under tenta perioden, som tur var eller vad man ska kalla det  har de åtminstone inte varit brandövningar för hade det varit det hade nog folk alvarligt funderat på att döda någon av de ansvariga. Istället är det folk som lyckas bränna saker i en brödrost eller likanande och inte öppnar fönstret. Vad tänker folk med egentligen! 
 
Ok det var ett lite random inlägg men jag tror jag kommer dör på de här proven. En vecka kvar och jag tror att jag spyr snart. 
 
Moskva, St Basils Cathedral

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela