livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Solfmörkelse

Publicerad 2015-03-20 20:20:22 i Allmänt,

Tror inte att många har missat att det var solförmörkelse idag. Visserligen fick jag inte se något norrsken här i Skottland men prognoserna för solförmörkelsen var väldigt bra och Aberdeen ska ha varit en av de bästa platserna att beskåda det hela. Önskar jag kunde säga att det var häftigt....jag såg det inte alls. Orkade inte ta mig upp och kolla på det....haha men hade snälla kompisar som tog lite bilder iallafall. Den andra bilden är tagen genom ett skyddande filter så att man inte förstör ögonen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela