livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Tiden räcker inte till

Publicerad 2015-10-11 16:55:33 i Allmänt,

Efter ha jobbat lite för mycket den här veckan med saker som inte relaterar till universitet så fick det bli en heldag i biblioteket idag. Tanken var att jag skulle kliva upp och springa och sedan vara i bibblan vid klockan 11. Den planen gick visst helt åt pipsvängen. Jag brukar alltid vakna senast 8 eller 9. Idag vaknade jag till av och till från 8 tiden och somnade om tills klockan var 12...det blev visst ingen löprunda idag. Behöver verkligen ta tag i träningen men känns som att timmarna inte räcker till.
 
Igår var jag dessutom på jobbintervju för John Lewis, tror inte jag kommer få det jobbet. Kommer inte gråta över det heller, känner inte riktigt för att stanna här över jul och nyår för ynka 25 timmar i veckan. För den som inte vet så är John Lewis en Department store, tänk Åhlens fast lite högre klass och lite dyrare. 

Lite bilde från höstklädda New Kings 

 




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela