livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Frukost på Ikea

Publicerad 2015-09-23 13:03:19 i Allmänt,

Idag drog vi till Ikea tidigt på morgonen. Käkade frukost där, full cooked breakfast för £2.25. Väldigt bra pris för ägg, bacon, korv, potatisbullar, svamp och bönor. Fast vi tackade nej till bönorna. Gick runt och skrotade lite. Tyvärr hade de inga gardiner mindre än 300cm långa. Och eftersom jag inte har tillgång till någon symaskin så kan jag inte korta ner några heller. Köpte ett doftljus och en träslev så länge. 



Kommentarer

Postat av: Svealinnea

Publicerad 2015-09-24 17:34:34

Träslev är bra i kampen mot plasten! :)

Postat av: Lowas Art

Publicerad 2015-10-24 21:51:39

Roligt att besöka IKEA i ett annat land =)

Svar: ja, tycker mycket bättre om IKEA när jag inte är i Sverige :)
Elin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela