livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Rena klippet

Publicerad 2016-04-08 11:52:00 i Allmänt,

Igår kväll efter bibblan så lyckades jag göra rena klippet. Många affärer sänker priserna på saker som håller på att gå ut. Men som många vet så håller ju många saker efter bäst före datumet, det är ju inte bara att slänga bara för att det är en dag över datumet. Därför det är bra när jag jobbar i shoppen och luncherna går över datumet, då får man de gratis. 
 
De som känner mig vet att jag är ganska snål av och till. Igår var det världens klipp på Tesco. Massa smörgåsar och frukt som var till nedsatt pris. Och mer nedsatt pris än vanligt. Allt detta plus full pris juice för typ 2 pund,
 
Röda vindruvor: 10p
Gröna vindruvor: 10p
Persikor: 7p
Plommon:10p
Jordgubbar: 10p 
Smörgåsar: 21 p för båda. 
 
detta kostade alltså bara 68p knappt 10 svenska kronor. Snacka om klipp va :) Och ja allting är fortafarande frächt och fint
 
 
 


Kommentarer

Postat av: Linnea

Publicerad 2016-04-22 08:49:11

Bra att de sätter ner priset rejält så folk köper det!! Nästa gång vi ses Elin, även om du vill vara snål dölj det för mig haha. Jag är så jäkla trött på snåla sambos att jag bara inte TÅL mer snållhet... ;)

Svar: Säger hon som hämtar en massa gratis kinderägg ;) skicka över några vet ja :D
Elin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela