livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Vecka 3 2019

Publicerad 2019-01-20 21:57:00 i Veckosammanfattningar,

 Första veckan tillbaka till jobbet. Under veckan gjorde jag inte så mycket förutom att jobba egentligen. Efter jobbet när jag väl fixat middagen är jag oftast för lat för att göra något mer. 
 
Dock i helgen passade jag på att göra lite mer. I lördags åkte jag med en kompis till St Andrews. Hittade ett mysigt farmers shop med en mysig resturang. Passade på att käka lunch där och spatsera lite i butiken också. De hade mycket roliga grejer. En kul grej var att de hade Skultuna krukor, en var helt enorm. Liksom hur troligt är det att man springer på svensk design i skottland till och börja med och ännu mindre i en farmers shop. Spenderade eftermiddagen i St Andrews men tyvärr var vädret inte det bästa. 
 
Sedan blev det hemjord pizza hemma hos min kompis. Idag testade jag något helt nytt, Poledancing. Var många där som ville testa på det. Men det var kul även om man knappast var graciös. Dock ligger det en bit bort så har inte bestämt om jag ska fortsätta med det. 

Veckans mat: stekt ris med grönsaker 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela