livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Vecka 10 och 11

Publicerad 2019-03-26 22:46:55 i Veckosammanfattningar,

Har missat att uppdatera några veckor. Bland annat för att man varit lat men också för att jag gjorde en snabbresa till Isle of Skye. Har dessutom försökt få fram ett startdatum till mitt nya jobb, det har varit så osmidigt. Referenser fram och tillbaka tills man kan bli galen. Men nu har man iallafall bara en vecka kvar på universitet. Räknar ner dagarna, äve om jag inte är särskilt förtjust i det nya jobbet heller egentligen. Men vi får väl se vad som händer. 
 
Förra helgen åkte vi till en snabbtur till St Andrews, råkade visst käka stek till lunch på Balgrove larders nyöppnade steklada.
 
Drog till Isle of Skye på lördagen och kom hem på tisdagen. Skye var väldigt vackert och väl värt ett besök och vill absolut tillbaka dit igen. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela