livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Vecka 12

Publicerad 2019-03-26 22:52:45 i Veckosammanfattningar,

Några dagar för sent, men tidigare än de senaste veckorna. Under veckan var jag fortfarande ledig och på Isle of Skye. När vi åkte tillbaka till Edinburgh fick jag ett mejl om att det nya jobbet äntligen var färdiga med alla referenser så jag kommer börja den 1:a april. Under helgen åkte vi till ett bryggeri med en kompis.
 
Loch leven brewery-min kompis pappa är gammal bryggmästare och har utvecklat deras olika ölsorter. Bryggeriet är fortfarande väldigt nytt men de har vunnit lite olika utmärkelser, fick testa på deras olika ölsorter. De hade en liten butik och servering som var ganska välbesökt för att vara mitt på dagen på en lördag. Samtidigt passade vi på att kolla in Loch Leven Larder där vi fickade. Var en lite finare gårdsbutik, lite exklusivare och lite dyrare. 
 
 Söndagen spenderades med att städa lägenheten, alltid ett stort nöje... Inte. Och ett snabbbesök i botaniska. Magnoliorna och kameliorna är i full blom. :) 

(null)

(null)

(null)
(null)

(null)

(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela