livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Ledig dag med telefonkö

Publicerad 2012-08-03 21:18:50 i Allmänt,

Ledig idag men eftersom jag jobbar imorrn så kunde jag liksom inte slappna av. Istället så ringde jag till Skatteverket för att bli 100% säker på vilken blankett som gäller. Efter lite mindre än 10 minuter i telefonkö så fick jag prata med en kvinna, samtalet varade inte ens 30 sekunder. Det visade sig att jag hade rätt hela tiden. Sedan när jag skulle skriva ut blanketten så ville självklart inte skrivaren skriva ut den. Det slutade med att jag satt där med x antal utskrifter. 
 
När jag däreomt ringde till Skottand för att kolla hur man betalade hyran i tid så var det trevligt nog ingen kö. Spenderade sedan eftermiddagen med att försöka fylla i min e-regestrering på Universitet men självklart så ville inte datorn funka, den hängde sig så jag blev tvungen att döda den med norska knappen. Ska göra att nytt försök imorrn, måste liksom få det gjort innan jag åker. 
 
Spenderade dessutom en del av eftermiddagen/kvällen med att provsy en klänning, det fick bli i barbiestorlek, det går snabbare och det behövs inte lika mycket tyg. Nu är det nog dags att måla naglarna, ikväll får det nog bli något OS-inspirerat. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela