livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Filmkväll

Publicerad 2012-12-01 21:05:14 i Allmänt,

Biblioteket här har en massa filmer man kan låna, helt gratis. Och det är definitivt långt ifrånn bara seriösa filmer eller vad man ska kalla det, dokumentärer etc. Men helt vanliga filmer.  Ok jag vet att det har de flesta bibliotek men de har en hel del svenska filmer. Inte bara Millenium trilogin, de har till och med "Elina-som om jag inte fanns". Det imponerade stort på mig. Så ikväll blir det filmkväll. "I rymden finns inge känslor" har inte sett den än och kände att det var dags. 

Kommentarer

Postat av: slösan nr 1

Publicerad 2012-12-01 22:06:51

Elin detta med gratisnöjen har du inga gränser. båda inlägg idag visar på hur sparsam du är. är du säker på att du ska ha en lägenhet nästa år? kan inte en träkoja i skogen vara ett bättre alternativ? o sen kan du bli en sån som snor mat från affärernas sopor!

Postat av: Annika

Publicerad 2012-12-02 13:07:34

SV: jag hoppas att jag får dem till julklapp, men knappast :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela