livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Snön föll

Publicerad 2012-12-05 13:38:55 i Allmänt,

Vaknade i morse och marken var vit och det fortsatte dala ner vita saker från himlen. Efter frukosten som drog ut på tiden så bestämde jag mig för att gå på promenad innan mötet i eftermiddag, sedan visade det sig att mötet blivit inställt, men det gör mig ingenting. När jag gick var det soligt och fint ute. Sedan när jag kommit en bit på vägen så börjar det snöa och blåsa, mindre trevligt men inget allvarlig precis. Nu hoppas jag bara på att det inte blir snökaos nästa helg då man ska ta sig hem. Har ingen lust att bli fast på flygplatsen i Edinburgh längre än nödvändigt. Så håll tummarna, själv har jag inte kollat på väderleksrapporten.

I eftermiddag blir det arkeologi seminarium, frivilliga seminarium som hålls en gång i veckan typ. Har hittills bara gått på två, men då var det bara jag som var första året så man kände sig lite dum. Idag blir vi förhoppningsvis några fler.

 

Kommentarer

Postat av: sandra

Publicerad 2012-12-05 17:05:12

Ser mysigt ut :)
Väldigt fina bilder också :D
Håller tummarna för att kaoset försvinner tills du ska åka !!

Postat av: Pappa

Publicerad 2012-12-06 07:53:48

Det var inte mycket till snö. Hemma är det ca 20 cm och kommer mer hela tiden. Stora delar av Sverige har ett kaos

Svar: Har jag påstått att det var mkt snö...ne just det
Elin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela