livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Vinter

Publicerad 2012-12-27 17:22:42 i Allmänt,

Lugna dagar hemma, gör inte mycket fast man borde så den 22 och 23 Januari kommer gå åt fanders. Men det har varit alldeles för skönt att bara vara hemma och det där med att plugga har liksom skjutits lite välan mycket på framtiden. Har varit ute en del, det har typ snöat konstant och varit mulet så det har varit svårt att få några snygga bilder av Sverige. Landet av is och snö. Men så idag sprack det äntligen upp lite iallfall, inte riktigt så mycket som jag ville men man får väl vara glad för det lilla. Nu är det knappt en vecka kvar tills allvaret börjar på nytt, usch jag som bara vill vara kvar här och lata mig :) 
 
Varit inne i Linköping igår och kollat in mellandags rean. Köpte väldigt mycket...en nagelfil och en tunn morgonrock. Pappa var den som shoppade mest vilket jag tyckte var lite kul 


 

Kommentarer

Postat av: svealinnea

Publicerad 2012-12-27 17:32:07

Som Sandra alltid säger, vilka fina bilder!!! Bra att du hunnit njuta av ledigheten o julen. Jag skulle sen gärna se ett inlägg hur de kändes att komma hem igen :) normalt, jobbigt, udda osv :-)

Svar: tack, du får vänta och se..s
Elin

Postat av: NewJerseyTjejen

Publicerad 2012-12-27 23:13:53

Nu snodde ju Nea mina ord..
Men måste säga att du tar väldigt fina bilder, här fick vi se snön i ungefär 24 timmar, sen regnade den bort ;)

Svar: Tack Sandra :)
Elin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela