livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Fredag 20 Juli

Publicerad 2012-07-20 21:34:08 i Allmänt,

Jobbade hela dagen idag i receptioen. Receptioen är ett av dessa jobb som ibland är jätteroliga och dagarna går direkt och vissa dagar är långsamma och man tittar på klockan ideligen i väntan på att få gå hem. Idag var det inte så många besökare, inte ens hälften av dagen innan därför var det inte mycket att göra. Men det var ändå betydligt fler än en normal dag under lågsäsong, så man är nog lite bortskämd med besökare på sommaren. 
 
Håller nu på att packa inför resa till Göteboorg och Liseberg imorrn. Ska åka tåg och buss ner så får åka hemifrån vid 9:00 tiden. Åker ner med en klasskompis från gymnasiet som jag inte har träffat på ganska lännge och enkompis till henne Det ska bli spännande. Ska nu försöka mig på att kolla vad som är absolut nödvändigt och vad som jag kan avvara. Måste tyvärr ha me mig allting hemifrån ner till Göteborg och tillbaka till Jönköping eftersom jag ska sova där. 
 
Nu ska jag bara fixa naglarna, sedan packa och sedan lägga mig i tid. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela