livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Johanna Marknad

Publicerad 2012-07-26 17:45:39 i

Var i Ödeshög på Johanna Marken idag. Det var varm och soligt värre. Brukar åka dit och kolla om det finns något kul. Jag köpte väldigt lite, 4st svarta smala tuschpennor till teckningar, dom kostade egentligen 30 kr men jag fick tillbaka 20 kr för mycket av knallen, så det slutade med att de kostade bara 10 kr. 10 kr för 4st FaberCastell pennor känns som ett bra pris.

Lunchen bestod av lunchbuffé på en Kina-thai resturang. 79 kr för en lunch buffé är inte så farligt måste jag säga. Maten var god och det fanns ganska bra utbud av rätter. Deras stekta nudlar var jättegoda, personligen lyckas jag aldrig med stekta nudlar. Wok kan jag göra, kyckling wok är jag bäst på!

 

Ganska mycket folk i Ödeshög på marknad

 

Plånbocker på rad

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela