livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Resväska!

Publicerad 2012-07-26 17:53:01 i Flytta hemifrån,

Efter marknaden gjorde vi en avstickare till Gunnes Väskor i Mantorp. Har ingen stor resväska och det behövs för att få med sig så mycket som möjligt. Var bara att bita i det sura äpplet och införskaffa en. 
Hittade snabbt en bubblegumsrosa väska på rean för 800 kr. Sedan hittade jag en annan lila också den för 800 kr. Men sen hittade jag den vska som jag har som handbagage fast två storlekar större. Den fanns tyvärr inte i samma färg som min lilla väska, så den fick bli lila istället,, förhoppningsvis syns den tydligt på rullbandet. Den väskan var dock inte nedsatt lika mycket som de andra men den hade dock ett bättre lås än dom andra. Plus att den var snyggare, så för en gångs skull så vann inte plånboken :)
 
 
 
Min nya resväska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela