livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Career representative

Publicerad 2012-11-08 16:42:45 i Allmänt,

Tack vare SveaNea så fick jag lite bra lunchtips, så idag blev det bakad potatis istället för nudlar. Har dessutom experimenterat med lite olika såser till nudlarna. Har ännu inte lyckats hitta crème-fraiche i mataffären men grekisk yoghurt funkar bra det också. Annars händer inte så mycket här borta förutom att alla inlämningsuppgifter hopar sig så den mesta tiden tillbringas tyvärr framför datorn och med böckerna. Uppsatserna går inget bra, den ena har jag tillräckligt med ord men innehållet kan ifrågasättas men just nu lever jag efter filosofin att måste i alla fall lämna in något. Ska försöka börja på den tredje uppsatsen så snart som möjligt och kanske hinner jag gå tillbaka till uppsats nr 2 och fixa till den, men det tror jag inte på egentligen. Ska snart på Career representative training får se vad det är jag har lyckats åta mig för konstigt uppdrag. Får gå till kvällsmaten "sent" pga av detta. Sent i detta fallet innebär kl. 18...

Lite omväxling iallafall, Helt ok :)

Kommentarer

Postat av: svealinnea

Publicerad 2012-11-08 18:41:55

Va kul att du testade mina tips :)

Postat av: Annika

Publicerad 2012-11-09 12:08:18

Gott :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela