livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Class rep conferance

Publicerad 2012-11-09 17:40:15 i Allmänt,

Så jag gick till konferansen som pågick mellan klockan 13:30 till 19:00 plus efterfest. Som ni kanske har räknat ut å orkade jag verkligen inte vara med på alla workshops. Så jag gick hem, man behövde inte vara är hela tiden, dessutom missade jag min förläsning eftersom konferansen drog över tiden, eller de olika delarna gjorde det iallafall och eftersom vissa av oss är så väluppfostrade eller något så ville vi inte resa oss upp mitt i konferansen medans talmannen snackar och pysa ut. Nu är det nog mat om drygt en timme, sedan till bibblan och leta böcker...

Kommentarer

Postat av: svealinnea

Publicerad 2012-11-10 02:36:40

Ibland elin är beredd att betala mkt för att byta liv med dig. Typ idag verkar vara en sån dag. Haha lilla sandra fick leka psykolog;) vilken chilldag, hoppas du njöt!

Svar: Vi kan byta närsomhelst, speciellt den nästkommande veckan :)
Elin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela