livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Härlig promenad

Publicerad 2012-11-10 14:40:55 i Allmänt,

Efter att ha läst en del av arkeologi boken så tyckte jag att vädret var för fint för att sitta inne hela dagen så jag passaed på att ta en promenix. Gick ner mot golfbanorna och tänkte att jag skulle gå ner till havet. Trodde att jag kunde gå emellan golfbanorna och aldrig skulle behöva gå rakt på dem. Men det visade sig vara fel, fel. Gick emmellan fotbollsplanerna men sen så kom golfbanorna där igen. Men jag överevde, ingen golfboll i huvude den här gången. Stranden visade sig vara helt stenig längre bort mot centrum eller vad man ska kalla de är det nästintill ren sandstrand. Men jag gillar ju stenar, många av dem är ju riktigt fina...Följde stranden mot nöjesfältet. Gick in till ASDA på hemvägen och köpte lite gem och nålar till anslagstavlan. Hem och käka lunch och nu är det väl högtid att vara seriös.
 
Bokade förrresten tågbiljetten som ska ta mig tillbaka hit från Edinburgh i januari. Nu hade priset gått upp :( men orkar inte sitta på flygplatsen en hel natt bara för att spara £12. 
 


 
 

 

Kommentarer

Postat av: svealinnea

Publicerad 2012-11-11 02:20:57

Elin du har lätt blivit nya sparan. Haha jag slösar massa på nöjen every week o jag får typ panik när jag tänker på hur mkt...

Svar: Inte direkt nyss, snarare återgott till hur det brukade vara. Men hade jag varit i dina kläder oj oj
Elin

Postat av: Ann

Publicerad 2012-11-11 13:23:53

Det kan väl vara bra och byta plats ibland :-).
Jag blir glad över att du inte spenderar allt för många timmar sovandes på offentliga platser.
vi ses snart kram mamma

Postat av: Junitjej

Publicerad 2012-11-12 20:15:59

Fantastiska bilder!

Svar: Tack så mycket :D
Elin

Postat av: Rebecca

Publicerad 2012-11-13 15:16:48

fina bilder :)

Svar: Tack så mycket :)
Elin

Postat av: simone

Publicerad 2012-11-13 22:23:18

Härliga bilder!

Svar: Tack!
Elin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela