livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Onsdag

Publicerad 2012-11-07 17:47:36 i Allmänt,

Onsdag, inga föreläsningar eller någonting. Isället har jag suttitframför datorn nästan hela dagen och försökt fixa till en historie uppsats, men nu ger jag upp. Måste lämna in någonting...de känns inte bra men njag måste skriva en till 2500 ords uppsats så u håller jag på att fixa till den här så att jag kan lämna in något iallafall. Om jag hinner så kanske jag byter fråga men jag tvivlar på det. 
 
Förutom att plugga så var jag en kortis på spar, var ju tvungen att svara på snigelposten från USA som hade varit riktigt snabb den här gången. Snigelposten till Sverige var till och med långsammare. Men nu hade iallafall kortet kommit fram...
 

 
 
Det var iallafall bra väder idag :)

Kommentarer

Postat av: svealinnea

Publicerad 2012-11-07 19:28:06

Kärlek till alla som skickar brev.mammas brev kom igår, så fint. JAg grät. #somalltidnu

Postat av: Food around my World

Publicerad 2012-11-08 13:14:04

Fin bild!

Sv. Man kan använda granatäpplesirap i tex sallad (det är otroligt gott, sallad kommer bli din favoriträtt och du prövar det!) Eller som topping på glass eller andra efterrätter. Iaf den hemmagjorda! Och mycket mer!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela