livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Shopping!

Publicerad 2012-11-14 17:13:14 i Allmänt,

Efter att Viking uppsatsen var avklarad, eller den är tillräckligt för att lämna in ii allfall, den är långt ifrån perfekt. Och det som verkade allra nödvändigast, för läsning inför Vinga tutorial är ju inte alls viktigt…så var det dags för lunch. Gick in till stan för att koppla av. Shoppade lite, och jag har inte gjort en serös shopping runda sedan jag kom hit så det var ju på tiden :)

Gick till the Works för att köpa akrylfärger, de var billiga och så men de hade bara enorma tuber och jag hade velat ha ett set med små tuber så det blev inga akrylfärger den här gången. Får väl bege mig till Hobbycraft någon gång.  Superdrug, tandkrämen är snart slut, och de råkade slinka med tre nagellack också, mitt snygga glitter nagellack från O.P.I blev helt klumpigt på flyget hit av någon anledning och de har ju inte hör talas om nail polish thinner i det här landet, så köpte ett nytt liknande istället. O.P.I får följa med hem i jul, ska försöka rädda det. De suger att man har de man behöver egentligen MEN det råkar finnas ett hav emellan!

Tänkte köpa Criminal Minds för £15 men kom inte ihåg vilka säsonger som redan finns hemma. Rapport tack! In till Primark köpte ett par skor, inte de jag hade kollat på tidigare för de fanns bara i storlek 37 eller 43…ett par vantar, hårsnoddar, en ny plånbok eftersom den blåa är helt sönder och den andra håller på att gå sönder, en svart skjorta till konserten på söndag. Allt som allt kostade eftermiddagen mindre än 400kr vilket ju är riktigt bra. 

De jag hade tänkt köpa först var liknande men de var lägre, nitarna satt runt kanten och hade stilettklack. De här är dock betydligt lättare att gå i. 
Ta 3 betala för 2. 3 Nagellack á 10 ml för £6 är riktigt bra. 
 
En av tjejerna i lägenheten hade såna här vantar fast i formen av en tvättbjörn. De är så söta, valde att gå för de lite mer neutrala. Tyckte de var roliga plus att de är smidiga till telefonen. jag vet att det finns vantar till touchtelefoner, men de här är lika smidiga :D
 

Kommentarer

Postat av: Annika

Publicerad 2012-11-16 11:25:30

Snygga skor :D

Svar: Tack så mycket :D och bäst av allt de är bekväma att gå i också!
Elin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela