livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Söndag

Publicerad 2012-11-25 22:01:03 i Allmänt,

Har inte hänt något spännande idag. Vaknade ganska sent, började läsa till Vikingaseminariet, ganska intressant Saga, men hittade inget bra svar på frågan som vi ska diskutera på seminnariet på torsdag. Men jag har två till texter att läsa och sedan kanske jag googlar det också, se om jag hittar något bra. Våra seminarier är alltid så akward, tanken är att man ska diskutera och prata...det är bara jag och en kille som heter Patrick som snackar, hallå! och ja seminarierna är betygs grundande sp nu har klassen fått en varning om det, så nu försökeer jag ha något konstruktivt att säga till på tordag. 
 
Köpte födelsedags tårta till killen som fyller 20 imorrn, nu hoppas vi bara han är hemma imorrn vid 8 tiden. Hans pappa från Tyskland är här på besök och vi vill ju inte direkt fråga honom. 
 
Hade en kupong för gratis hamburgare på the Bobbin, som är en pub typ. Så det fick bli kvällsmat, köpte en cola för att inte verka alltför korkad, ge mig min burgare så jag kan dra liksom. Vädret här var inget vidare idag, så det blev ingen promenix. 

Kommentarer

Postat av: slösan nr 1

Publicerad 2012-11-26 01:09:11

Snål-Elin har inga gränser märker jag ;) att du ändå köpte en cola tkr jag är starkt!!

Svar: Är ju nästan Snållänning...bara några kilometer från gränsen ju. Föresäll dig om jag bott några kilometer längre söderut...
Elin

Postat av: Elisabeth

Publicerad 2012-11-26 13:00:42

GRATTIS du har vunnit ett votivljus med en votivljushållare maila mej din adress så jag kan skicka din vinst, återigen GRATTIS!!! mvh Elisabeth lliberum.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela