livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

American news och Arkeologi

Publicerad 2012-10-23 16:38:15 i Allmänt,

Fick brev idag! Alltid kul att få brev, är inget bra på att skriva dem menn älskar att läsa dem. Tack Linnea! Svaret är påväg. Portot till USA är lika billigt/dyrt som det till Sverige.
 
Har även köpt kursboken till Arkeologi, har hittills lånat den i biblioteket utan problem och bara förlängt lånet men jag kommer ju att behöva den över jul och vågar inte riktigt lita på att jag kan förlänga lånet hela jullovet eftersom skulle någon kräva boken och jag inte kan lämna tillbaka den så är straff avgifterna ganska höga. Nu måste jag bara se till att jag kan få med mig boken hem...Boken kostade iallafall "bara" £31 från början kostade den £35, sparade £4. Tur att man inte pluggade juridik då deras böcker kostar dryga 50£ styck.
 
Fick även reda på att fotnoterna räknas till antalet ord i arkeologi uppsatsen så nu måste jag pussla och radera ganska mycket eftersom jag dessutom vill få med ytterligare saker
 Tack så mycket Linnea! Fler får gärna skicka snigelpost...
 

Kommentarer

Postat av: snigelpost-skrivaren

Publicerad 2012-10-23 20:42:21

Asso du har ju den sjukaste adressen ;)
Elin du skrev att du älskar post, alltså är det mer än helt okej!!! Galet va du måste älska brev. släkten Bark skriv massa brev o gläd er år att Elin hyllar något så starkt!

Postat av: linnea i usa

Publicerad 2012-10-24 02:01:06

Kan vi skypa onsdag kl 13.30 typ? Jag kan då:)

Svar: ok, vi hörs då!
Elin

Postat av: Madeleine Jonsson

Publicerad 2012-10-24 17:10:41

det är härligt när man får snigelpost som inte är räkningar, känns så kul!

Svar: Visst gör det :)
Elin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela