livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Dr Sally är bäst!

Publicerad 2012-10-25 18:30:00 i Allmänt,

Ni vet när man tycker att man har korrekturläst en uppgift så många gånger att deet helt enkelt inte ska finnas några formalia fel och så precis när man tryckt lämna in elektroniskt så upptäcker man en massa fel! Det var precis vad som hände mig för mindre än 15 minuter seda. Tyckte jag skulle vara duktig och lämna in arkeologi uppsatsen mer än 2 veckor i förväg. Den lyckan hann aldrig ens börja innan jag såg alla misstag som absolut inte ska vara i en uppsats. Glöm innehållet det visade sig att jag hade två mer referenser i referenslistann än vad jag faktiskt hade refererat till i uppsatsen...oops. Paniken infann sig, så jag mer eller mindre rusade till Coursecorrdinatorn och berättade vad som hänt och undrade om jag kan lämna in den igen. Hon sa att det inte var något problem. Hon skulle bara ta bort den kopia som jag lämnat in och sen så kan jag lämna in den igen. Så nästa gång jag lämnar in den får det inte vara några fel på formalian. Det kommer det att vara. Men, men den dagen den sorgen.

Kommentarer

Postat av: josephine

Publicerad 2012-10-25 20:28:27

Du har en vacker blogg tjejen!!

Svar: Tack, vad glad jag blir :D
Elin

Postat av: Jan Bark

Publicerad 2012-10-26 08:16:21

Vaknade idag till snö på gräsmattan och ishalka på vägen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela