livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Födelsedags middag och James Bond?

Publicerad 2012-10-28 19:53:00 i Allmänt,

Eftersom vi inte får någon middag på söndagar och vi får de på lördagar så föreslog jag att vi skulle ta födelsedagsmiddagen de andra tyckte vi skulle ha igår, på söndag istället. Är man student och bara allmänt snål så är man...Men de andra tyckte också det var en bra ide inte bara jag som börjar bli pank. Så snart ska i gå till en Polsk resturang som en del var på för ett par vveckor sedan. Enligt deras utsago var den god och billig så jag håller tummarna. 
 
Tänker hålla noga koll på min mat och dryck hädanefter då folket här har gjort det till sitt mission of the year att se mig "totally pissed", alltså full som en alika ungefär. Eftermiddagen så kanske vi går och ser James Bond, 3,90 £ för student är inte alltför dåligt. Mycket billigare bio än hemma. 
 

Kommentarer

Postat av: slösan nr 1

Publicerad 2012-10-28 20:59:50

Jag tror minsann fröken Bark är värre än mig nu när de gäller vara snål. igår betalade jag endast 1000kr för att se musikalen ;)

Svar: Men det var BROADWAY!!!
Elin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela