livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Fredag

Publicerad 2012-10-12 17:49:00 i Allmänt,

Började som sagt dagen med födelsedags firande det var trevligt. Efter några vekcor med ganska fint väder, kallt men fint så påminnde oss vädergudarna om att vi valt att flytta till en av de regningaste platerna på denna planet, ok kanske inte men det regnar iallafall mer än hemma i Sverige...tror jag.
 
Hade två lectures idag och en tutorial. Började med Vikingar, vad fasen valde jag den kursen för? Efter det var det dags för fika med Dr Sally Foster, Course-coordinator för Arkeologin. Jag skulle träffa henne, Karin och Miriam. Jag och Karin är Class reps för arkeolgin det här året och Miriam var det förra året så honn skulle berättaa lite hur det går till. Vi 'är typ mellanhanden mellan lärare/personal och eleverna så om någon har feedback, problem etc. så kan de komma till  oss och prata och sen för vi det vidare. Är Class rep för tyskan också. Enligt Miriam så är det som alltid något som låter mycket jobbigare än vad det är, av den enkla anledningen att folk inte klagor hos Class repsen utan ftast mejlar läraren direkt. Men det var en trevlig fika iallafall, gratis var det också så det var ju bra :)
 
De har släppt ämenena för historie uppsatsen idag, och tror ni att de var bra...absolut inte. 
Måste dessutom göra en presentation nästa vecka med power point...PAPPA du hjälper mig via skype!!! Hittar ingenting i MS2010.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: jan bark

Publicerad 2012-10-12 19:38:44

Finns tillgänglig hela helgen och hela nästa vecka fram till fredag kväll förutom några timmar på måndagkväll.

Postat av: slösan nr 1

Publicerad 2012-10-12 21:22:05

Gratis fika? Jag trodde nog de berodde på äkta engagemang.. herrehud elin du lever på studielånet, unna dig saker för sjutton ;)

Svar: Passande namn....
Elin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela