livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Lördag

Publicerad 2012-10-13 17:54:35 i Allmänt,

Måste komma på några bättre rubriker. Nåja, det får duga för nu. Idag vaknade jag vid 9 tiden för jag hade ställt mitt alarm, till skillnad från många andra så tänkte jag äta frukost. När jag kom ner till frukosten så satt faktiskt två personer från min lägenhet där. Tilläggas kan att ingen av killarna var ute kvällen innan. Sam för han hade ett lopp idag och Dave för att han dog framför datorn vid halv tio tiden tydligen. Jag följde med till den försa baren igår, Paramount tror jag att den hette. Den var mysigt inredd men drinkarna var ganska dyra. Vet inga exakta priser men Kalle betalade £11 för en öl och en Jägerbomb, och med tanke på att Jägerbombs ligger på mellan 0.75-2 pund max så var det alltså riktigt dyrt. Öl brukar gå på max 4£. 
 
Själv var jag snål och köpte nada. Efter frukosten idag så läste jag lite arkeologi, försöker börja ed min uppsats men det går ju sådär, men iallafall bättre än de andra två uppsatserna som jag inte ens har börjat med än. Gick till Beachboulevard och köpte tvättmedel, var tvungen att tvätta. Skulle köpa regnjacka men de var för dyra, kanske går till Primark på tisdag och ser om de har någon lite billigare. Får annars be till alla gudomar jag kan komma på att det blir fint väder på onsdag, eller förresten måste be om fint väder iallafall, vill inte ha regn på en field trip liksom. Idag småregnade det bara så en liten förbättriing mot gårdagen. Havet däreomt var helt vitt av skum. Det var högvatten när jag kom ner och skummet stänkte överallt. 
 
 
 
 
Skummt var det här! 
 

Kommentarer

Postat av: slösan nr 1

Publicerad 2012-10-13 21:52:31

Elin kom igen, lär dig gilla öl o slösa bort dina cash på så sjukt oviktiga saker. En kall öl me polarna, kan livet bli bättre XD

Svar: Kommer hamna i lyxfällan snart....
Elin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela