livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Måndag igen

Publicerad 2012-10-22 19:47:21 i Allmänt,

Då var det måndag igen. Helgen går så fort. Har skrivit på min arkeologi uppsats, så jag har nästan 1500 ord, men det mesta är tyvärr  ordbajseri som man säger. Men måste ha ågot att lämna in iallafall. 
 
Fick tillbaka min academic writing, ett litet test vi vara tvungna att göra i början av terminen. Man fik en text och en timme på sig att summera den texten med bara 150 ord. Låter enkelt va...det var inte jättesvårt men svårare än man kan tro eftersom texten man skulle summera var jättedetaljerad. 

"Well done!  Good summary and well expressed" var kommentaren jag fick. Det låter ju bra men tror inte att det hjälper särskilt mycket.

 

Kommentarer

Postat av: linnea i usa

Publicerad 2012-10-22 19:57:27

Nu ska du vara stolt Elin, det var ju kanonbra!! Lust o skypa nån dag? jag kan ju typ mellan 14-20 varje dag, enligt din tid :)

Svar: Det vore kul. Är helt ledig på onsdag föruom 15-17. Slutar 14 idag
Elin

Postat av: Ann

Publicerad 2012-10-22 20:11:17

Bra jobbat Elin. Ta åt dig av berömmet. kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela