livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Måndag

Publicerad 2012-10-01 18:16:51 i Allmänt,

Måndag, igen. Började "redan" klockan 9. Helt ok för mig, fick gå upp och käka frukost själv eftersom alla andra började senare. Frukosten här består av crosssainter, toast, sylt till pålägg, yoghurt, mjölk och flingor, plast förpackade pannkakor och te eller kaffe. En frukost man snabbt tröttnar på. Hade åtminstone velat ha ost eller skinka till mackorna, inte bara marmelad/sylt. 
 
Hade sedan tyska en timme, 2timmar hål, 1 timme arkeologi, 2timmar hål, 1timme tyska, 1 timme historia. Så trots att jag började klockan 9 så slutade jag inte förrens 5. Det är lite irriterande. Spenderade tid i biblioteket läste lite historia. Och som valigt läser man men det fastnar inte. Hur gör man för att få det att liksom fastna? 
 
Brukar ju typ lyssna på musik varje dag med headsetet, idag var första gången på över 2 veckor. fattar inte att jag överlevt! 
 
Nu är det snart middag, sedan mera plugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela