livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Onsdag-vandrar jag omkring, jag omkring

Publicerad 2012-10-03 18:04:52 i Allmänt,

Onsdagar har jag inga lectures och inga tutorials, ledig! Eller förresten kanske inte. Efter attt ha tagit hand om en överförfriskad, hyper flatmate igår så kom jag inte i säng förrns vid 2 tiden, så jag bestämde mig för att skita i frukosten idag, no big loss there. 
Gick upp till bibblan och läste med arkeologi, boken, 1 av 3. Tog lite anteckningar, allting försvann ur huvet lika fort som de kom dit. 
Vid 3 tiden så hade jag signat upp för en frivillig workshop, man lär sig välmkanske inte jättemycket, men ett jättebra sätt att träffa folk på. 
 
Har nyss betalat £10 för min arkeologi fieldtrip, som är compulsory alltså jag måste åka men för att få åka så måste jag betala, blä! Samtidigt så velar jag över om jag ska gå med i kören eller inte, det stod att det ska gå att betala halv termin för £7.50 per termin men när jag kommer till sidan så står det att jag måste betala £15 och det vill jag helst inte, eftersom jag inte veert om jag vill sjunga i kören ett helt år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela