livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Onsdag

Publicerad 2012-10-10 19:50:41 i Allmänt,

Bokade tågresan till Edinburgh idag, £10,90 inte så farligt. Har inte bkat tillbaka resan än dck, de jag hittade var alla över £40 det verkade lite dyrt. Men och andra sidan så kanske de inte blir billigare heller. Ska kolla en gång till nästa vecka tror jag. 
 
Har testat att ta ut pengar med mitt nya bankkort också, det funkade men jag satte över £100 och tog ut £20 då borde jag ju ha £80 kvar, eller hur? Men på mitt kvitto stod det £78. Vart har £2 tagit vägen??? Det ska vara avgiftsfritt att ta ut pengar från kortet. Ikväll är det körövning i dryga 2 timmar, skjuter upp plugget igen...
 
Upptäckte idag att historie uppsatserna dessutom var 1000 ord längre än vad jag trodde. 2500 ord inte 1500...fan!!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela