livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Snö...

Publicerad 2012-10-26 18:07:00 i Allmänt,

När jag vaknade imorse så sken solen och jag kunde gå till första föreläsningen utan jacka utan problem, riktigt behagligt. Kommer tillbaka efter ovan nämnda föreläsningen och käkar lunch,förbereder tutorial, procastinatar lite. Ni vet, det vanliga. Eftersom jag hade 3 timmar hål så tänkte jag ta en härlig promenad i solskenet, tittar ut och då snöar det förfullt! Det är inte ens November än...hallå..
Lång historia kort, det blev ingen promenix eftersom det nu helt plötslig blivit superkallt ute.
 
Ser mer ut som regn än snö...
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Jan Bark

Publicerad 2012-10-26 18:35:35

Samma här men i skuggan ligger den kvar efter 24 timmar . Man har varnat för mer så nästa vecka byter jag hjul på bilen

Postat av: NATALIE

Publicerad 2012-10-27 14:41:42

Trist att det inte fick fortsätta vara sol! man blir ju så mycket piggare och gladare då :)

Svar: Ja visst blir man :)
Elin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela