livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Söndags promenad i Seaton park

Publicerad 2012-10-21 14:24:53 i Allmänt,

Söndag, brunchen serveras inte förrens tidigast 11.30 och eftersom en del vil gå i kyrkan så blev det inte förrens vid 12 tiden. Vad ska man då göra i väntan på mat, plugga? Nej, då går man på promenad i det fina soliga, varma vädret. Gick till Seaton Park, var där igår också men bilderna därifrån blev raderade av misstag så jag fick gå dit igen. Seaton park ligger nära campus, mellan campus och Hillhead som är det andra campusområdet. 

Seaton är tydligen liika otrevlig när det är mörkt som den är trevlig när det är ljust. Smeknamnet våldäktsparken säger väl allt. Enligt folk häromkring ska man absolut inte gå igenom Seaton park när det mörkt och absolut inte ensam. Men under dagen är den iallafall trevlig. Parken är väldigt stor så jag har än så länge bara sett en liten del av den.
 
 
 
 
St Machar Cathedral
 
 
 
The river Don
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: fröken and

Publicerad 2012-10-21 17:20:53

vilka fina bilder du tagit :) jag hade dött om jag fått frulle så sent. hihi jag käkar mat typ 3 timmar innan övriga familjen här ;)

Svar: Inte frulle, Brulle på söndagar, Frulle serveras mellan 7:30-9:30
Elin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela