livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

You've got mail

Publicerad 2012-10-15 21:07:16 i Skottland,

Fick post idag! Tack Linnea för kortet :) Love love mail, some mail anyway. Vi får posten nere till receptionen så man kollar inte varje dag för man vill inte verka för deperat men som tur var så kollad jag på rätt dag för det kom idag tydligen. 
 
Fick en biblioteks övning som ska lämnas in på fredag. Man skulle med hjälp av datorer söka reda påp böcker och artiklar som finns i biblioteket antingen fysikskt eller online. Gillar inte riktigt alla online sources men måste bli kompis med dem så snabbt som möjligt.
Gjorde allt utom sista delen nästan direkt och tänkte att jag skulle vara duktig och göra klart allt idag, men när jag kommer till biblioteket så finns inte boken jag behöver där, snacka om irriterande så jag gjorde verision två av övningen men det tog ju en stund. Men nu är det klart så den ska lämnas imorgon! 
 
Nu ska jag göra mitt quiz för veckan också deadline fredag. 
Tack så mycket Linnea!!!

Kommentarer

Postat av: Ebba Molin

Publicerad 2012-10-15 21:18:09

SV: Tack! Ja dom är underbara!

Postat av: linnea i usa

Publicerad 2012-10-15 22:25:27

Jaa, kortet har kommit fram:) addressen va ju speciell. o den som väntar på nåt ännu goáre väntar aldrig för länge...

Postat av: linnea i usa igen

Publicerad 2012-10-15 22:27:16

jag bara undrar men varför är det en brun lapp längst ner på kortet?

Svar: Bra fråga, den är visserligen vit, satt den där ifrån början? Har ingen aning kanske något med postsystemet, den hade ju en ruta på baksidan också som var för posten
Elin

Postat av: Annika

Publicerad 2012-10-16 17:11:20

Fin blogg :)

Svar: Tack så mycket :)
Elin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela