livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Adelöv och Golden Thai

Publicerad 2012-09-06 21:59:39 i

Passade på att åka till Adelövs marknad idag när alla andra kommit hem från jobb och skola. Trodde det mesta skulle vara nedpackat när vi komm dit vid 17:30 men hade som tur var fel. Gick runt och skrotade, syrran köpte i-phoneskal och provsmakade brända mandlar var helst det gick. Själv köpte jag ingenting den här gången, försöker spara så mycket som möjligt.
 
Åkte sen vidare till Golden Thai i Tranås och åt Mongolisk buffé, som alltid mycket gott. Egentligen föredrar jag nog vanlig buffé men man tar det som bjuds.
 
Har nu ansökt om försäkring, får se hur det går... väntar fortfarande på mitt joining pack, paniken växer...
 
Friterad banan och vaniljglass är inte helt fel
 
Min nya poncho som snälla moster har stickat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela