livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Allt möjligt

Publicerad 2012-09-14 18:53:00 i Skottland,

Efter ännu en dag av så kallad nödvändig shopping så har jag nog nästan allt som behövs, det enda som saknas är tvättmedel och det tänker jag inte skaffa förrns jag sett maskinen och det behövs. Har köpt några kollegieblock och ett par pärmar som antaagligen är bra att ha. Det som är sjukt irriterande är att man hade ju ett antal block och pärmar hemma men de fick dock inte plats hit, det fanns annat som stod högre upp på prio listan.
 
Fick ett sms från banken om att jag skulle ringa dem för de vill ha ytterligare några uppgifter så jag gjorde de men efter några frågor så fick jag till svar att ett av svaren var fel så jag skulle uppsöka ett bankkontor och be en i personalen att ringa istället. Uppsökte ett kontor och killen som hjälpte mig såg helt ställd ut, men han ringde dem och det enda som hade saknats var rumsnumret där jag ska bo, och det var de tydligen tvungna att ha en ur personalen som ringde upp, de kunde inte bara säga vad det var som saknades....Men nu skulle det vara fixat och allting skulle komma i posten imon några dagar, så jag håller tummarna :)
 
Visade pappa min nya favoritaffär, Hobbycraft som jag hittade i påskas typ 20minuter innan tåget hem gick. Panduro slng dig i väggen säger jag bara. För alla som gillar kreativa hobbys så finns allt man behöver. Oavsett om man gillar att göra smycken eller bygga modeller eller måla, you name it de har det mesta och eftersom pundet är billigt så är det riktigt billigt att handla däär också, och de har studentrabatt :) Jippie!
 
Passade på att gå ner till havet, har inte varit nere vid vattnet innan. Lång skön sandstrand men tyvärr blåsigt med lite regn dagen till ära. Sedan har man tagit kort på olika kläder på Primark som syrran eventuellt vill ha men hon behagar nu inte svara....
Imorrn bär det av till Universitet håller tummarna för att det går smidigt imorgon, blir nog taxi ut, jobbigt att släpa på allt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela