livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Hemresan bokad!

Publicerad 2012-09-17 18:26:45 i Allmänt,

Vissa börjar i tid. Har med hjälp av pappa fixat resan hem till jul, delar av den iallafall. Flygresan är bokad och det är ju allafall något antar jag. Har dock upptäckt ett litet problem: bokade utan bagage och vet inte hur jag ska få med mig böcker och dator med mig när jag knappt kan lasta 10kg...kan man köpa till bagage i efterhand?
 
Får kolla upp det.
 
Måste nu bara boka ett tåg och sedan får jag väl sitta på flygplatsen i några timmar, flyger nämligen på morgonen men jag vet inte riktigt...
 
Verkar som att vi ska gå ut ikväll också dock inga drinkar för mig måste se någorlunda fräsch ut vid mitt Advisors meeting kl 9:20.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela