livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Joining pack

Publicerad 2012-09-07 18:53:44 i Allmänt,

Idag kom så äntligen de sista instruktionerna till Universitet. Paniken är över eller allafall över det. Nu vet jag typ vad jag ska göra den 18 september. Nu ska jag bara välja kurser att läsa förutom de som ingår i programmet.
Funderar på att läsa något språk men kan inte bestämma mig för vilket, tyska, ,franska, mandarin? De har till och med svenska men skulle antagligen faila stort, vet inte ens om jag får läsa det.
De har biologi vilket också är kul men vet inte om jag har så stor nytta av det... Tänker antagligen läsa antrolopogi det är det enda jag är säker på.
 
Bara och läsa på då :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela