livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Leta fackulteter och banker

Publicerad 2012-09-20 17:14:13 i Skottland,

Idag har man sprungit runt över hea campus-området för att besöka alla instutioonerna, men jag vet ändå inte hur jag anmäler mig till tutorials. Har även vart och frågat om varför inte schemat inte visas. Har dock redan sett första läxani mandarin och insåg F-n vad har jag gett mig inpå, just nu känner jag för att byta men vet inte till vad dock. 
 
Fick brev ifrån Banken idag och har varit inne hos dem och fixat det allra sista innan kontot aktiveras och man får ett bankkonto och bankkort här i landet. Har fått pengar ifrån CSN också måste nu komma på ett bra sätt att fördela pengarna på varje månad. Några förslag? 
 
Tror jag ska gå och kolla in ågra societies ikväll också om jag orkar. Får se...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela